stycznia 03, 2016

Podsumowanie roku 2015

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że wszyscy doszli już do siebie po sylwestrowych szaleństwach i biorą się za spełnianie noworocznych postanowień ;)
Zanim wkroczymy pełną parą rok 2016, chciałabym zrobić krótkie blogowo-kulinarne podsumowanie roku ubiegłego:
1. Mój pierwszy chleb; 2. Lody borowikowe z tymiankiem; 3. Piernik staropolski; 4. Sałatka z quinoa; 5. Wegańskie lody kokosowe; 6. Naleśniki z mąki kasztanowej; 7. Mus z kaszy manny; 8. Moje pierwsze bułeczki


1. W 2015 roku pojawiło się tutaj 60 przepisów.
2. Nawiązałam 2 ciekawe współprace: z Symbio i z Ziarenkowo.
3. Brałam udział w ciekawych blogerskich imprezach, np. SeeBlogers, BlogUpdate, Blogowigilia.
4. Poznałam wielu wspaniałych i inspirujących ludzi.
5. Wygrałam kilka nagród w konkursach kulinarnych.
6. Brałam udział warsztatach kulinarnych, gdzie dowiedziałam się m. in. jak zrobić popcorn z kaszy gryczanej, czy pesto z czerwonej kapusty.
7. Poeksperymentowałam w kuchni, przygotowałam sporo przepisów wegańskich, bezglutenowych, bezlaktozowych.
8. Pierszy raz w życiu upiekłam sama chlebbułki i drożdżówki.
9. Odkryłam nowe produkty, w których się zakochałam: mąka kasztanowa, quinoa, tapioka.
10. Spóbowałam egzotycznych owoców, takich jak: karambola, smoczy owoc, kaki, liczi.
11. Odkryłam na nowo kasze, przygotowałam z nich kilka zdrowych i smacznych dań i deserów.
12. Pierwszy raz w życiu upiekłam kaczkę.
13. Zrobiłam staropolski piernik dojrzewajacy, do którego przymierzałam się od kilku lat. Żałuję, że tak późno się na to zebrałam ;)
14. Spróbowałam dań kuchni molekularnej i zakochałam się w zrobionych tą metodą lodach borowikowych.
15. Świętowałam pierwsze urodziny bloga, choć sama nie wierzyłam, że wytrwam więcej niż 3 miesiące ;)

Całkiem niezły był ten rok, ale mam nadzieję, że nadchodzący będzie jeszcze lepszy ;)


4 komentarze:

  1. Oj bardzo ciekawie było u Ciebie w minionym 2015 roku, życzę wiele nowych, kulinarnych wyzwań w tym Nowym 2016 Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wspaniałe osiągnięcia! :) tez zakochałam się w tych lodach borowikowych! Były pyszne! Oby ten 2016 rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolenniczką podsumowań, ale chyba też napiszę swoją listę, żeby zobaczyć co ciekawego udało mi się zrobić po raz pierwszy w 2015 r. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Wielu sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intensywny rok, oby kolejny był podobny ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.

Copyright © 2014 Zawsze głodna , Blogger