maja 09, 2018

Skąd ta zmiana?

Ostatnie kilka tygodni spędziłam pracując intensywnie nad zmianami na blogu. Część z nich na pewno już zauważyliście - zmienił się wygląd bloga. Cukierkowy szablon w groszki został zastąpiony minimalistycznym, białym. Zmieniło się również logo. Jednak najważniejszą zmianą są nowe kategorie (które znajdziecie na górze strony, pod logo), nie tylko kulinarne. Postanowiłam bowiem zmienić nieco tematykę bloga. O tym co, jak i dlaczego przeczytacie poniżej.
Nie da się ukryć, że w zeszłym roku blog zaczął umierać, a w lipcu pojawił się tu ostatni wpis. Stało się tak z powodu wielu przykrych zdarzeń i zawirowań w moim życiu. Nagle pojawiło się wiele problemów do rozwiązania i decyzji do podjęcia, zabrakło czasu i chęci. Prowadzenie bloga zeszło na dalszy plan. Minęły długie miesiące zanim sytuacja się ustabilizowała, a ja miałam dużo czasu na przemyślenia. W tym czasie zmieniło się moje nastawienie do życia i do świata. Postanowiłam, że będę żyć pełnią życia i nie będę odkładać niczego na później, bo to "później" może nie nadejść. Chcę poznawać świat, nowych ludzi, ich kulturę i kuchnię, chcę próbować nowych rzeczy, zachwycać się pięknymi widokami, rozkoszować każdym smacznym posiłkiem i cieszyć miłymi chwilami w towarzystwie rodziny i przyjaciół. Was również do tego zachęcam. Dlatego zmieniam bloga na bardziej lifestylowy, by zainspirować Was do tego, żeby fajnie spędzać czas. Nie tylko w kuchni, czy przy stole ;)

Opublikowane do tej pory przepisy zostają na swoim miejscu, niedługo zacznę dodawać nowe.
Pojawiły się 2 nowe kategorie: "podróże"-tu będę pisać generalnie o dłuższych podróżach; i "pomysł na weekend"- tu będę opisywać nasze kilkudniowe wypady z dokładnym planem co robiliśmy, co zwiedziliśmy itp (taki gotowy przepis na fajny weekend).
W przyszłości pojawi się jeszcze kilka nowych zakładek, ale wszystko w swoim czasie.

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga oraz nowe wpisy przypadną Wam do gustu i zainspirują Was do zrobienia czegoś fajnego.

Dajcie znać w komentarzach co myślicie o odświeżonym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.

Copyright © 2014 Zawsze głodna , Blogger